Op dit moment is er een aanmeldstop in de praktijk (20 januari 2021)


Aanmelding

In de praktijk wordt niet gewerkt met een wachtlijst.

Indien u mailt of belt voor een afspraak op een moment dat er plek is, krijgt u direct een uitnodiging voor een intakegesprek. De behandeling begint in principe direct aansluitend.

Als u contact opneemt op een moment dat er geen plek is, zal ik desgewenst meedenken welke collega's met vergelijkbare kwalificaties u in behandeling kunnen nemen

Meestal bestaat de intake uit minimaal 2 gesprekken om uw klachten in kaart te brengen, uw hulpvraag te inventariseren en de wederzijdse wensen en mogelijkheden te bespreken.

Daarna volgen de behandelsessies van drie kwartier. Het aantal sessies is sterk afhankelijk van de ernst van uw klachten, uw motivatie, uw bereidheid tot leren, uw nieuwsgierigheid en de te bereiken doelen. De afspraken worden qua data en frequentie in overleg afgesproken.

U kunt ook altijd contact opnemen met uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

Via onderstaande links is het kwaliteitsstatuut en privacystatement van de praktijk in te zien: